Aree clients
Aree clients

Fâ un gnûf colegament idric

Tal câs di un gnûf colegament, o ben tal câs che il sît nol sedi ancjemò colegât ae rêt di distribuzion, la procedure e je cheste:

1. domande di preventîf: par domandâ al nestri personâl il preventîf pal colegament si à di compilâ il modul disponibil sul nestri sît e trasmetilu a Irisacqua in un di chescj mûts:

  • tal orari di viertidure al public dai sportei Irisacqua
  • mediant pueste eletroniche al recapit info@irisacqua.it
  • mediant fax al numar 0481 593 410
  • mediant servizi postâl al recapit di vie IX Agosto n. 15 – 34170 Gurize

2. sorelûc e preventîf: daûr de domande il personâl di Irisacqua al fisse un apontament par un sorelûc e par fâ un preventîf.

3. colegament: i lavôrs di colegament a podaran tacâ NOME daûr dal paiament dal preventîf e il completament di bande di cui che al fâs domande dai lavôrs di competence (lis oparis idraulichis e di edilizie a son fatis de bande di Irisacqua fin al limit de proprietât personâl di cui che al fâs domande); la pose dal contadôr e la ativazion de furnidure a tacaran daspò de firme dal contrat di soministrazion.

Il paiament dal preventîf si à di fâlu sul cont corint postâl IBAN CODE IT18 J 07601 12400 000074815739 o sul cont corint bancjari IBAN CODE IT23 Z 03069 12499 10000 0003 256 là de Intesa San Paolo – Agenzia di Gorizia, intestâts a Irisacqua Srl.
Daspò dal colegament si podarà tacâ cu la ativazion de utence.

Scarica gli allegati