Paiâ une bolete

Lis boletis a son recapitadis ai utents almancul 10 dîs prime de lôr scjadince.

Il paiament al pues jessi fat in chestis modalitâts:

  • là di ducj i sportei Intesa San Paolo convenzionâts de Provincie di Gurize cence adebit des spesis di comission;
  • là dai uficis postâi doprant il modul in zonte ae bolete;
  • tramite bonifico bancario a favore di IRISACQUA srl presso Intesa San Paolo – Agenzia di Gorizia IBAN CODE IT 23 Z 03069 12499 10000 0003 256  (in caso di transazioni dall’estero indicare il codice BIC BCITITMM)
  • mediant domiciliazion bancjarie compilant il modul specific;
  • là di cualsisedi altri sportel bancjari cun adebit des spesis di comission.

Tal câs di ritart dal paiament di plui di 30 dîs, Irisacqua e formalize la more dal client e i domande par letare di regolarizâ la proprie posizion dentri di 15 dîs dal riceviment de stesse letare; al impuart che si veve di paiâ a vegnin zontâts i interès di more di 3,5 ponts in plui dal tas uficiâl di riferiment in vore tal moment di scjadince dal paiament; i interès a son calcolâts su dut il periodi dal ritart e adebitâts su la prime bolete daspò dal paiament.

Tal câs di  mancjât paiament, Irisacqua e proviodarà a mandâ solecits formâi par letare. Daspò passât il tiermin par regolarizâ la proprie posizion, si proviodarà a distacâ la furnidure.

I servizis sospindûts par morositât a saran tornâts a jessi ativâts nome daûr dal paiament di dut il debit passât. Tal câs di regolarizazion de posizion, il servizi al sarà tornât a jessi ativât dentri di un timp massim di 3 zornadis lavorativis daûr de comunicazion dal paiament.

Lis spesis di sospension e riativazion dal servizi a van daûr dal alaçament e a corispuindin in dut a 50 Euros.